Magento Voorraadbeheer Met Picqer

De Zeven Essentiële Vaardigheden voor het oplossen van Conflicten met de klant Conflicten kunnen niet worden vermeden, magento hosting maar wel met kundigheid en tact worden gemanaged. OGER op #eRetail17: een ijzersterke winkelervaring.

Multi-Store Klantenservice in 5 Kleine Stappen: een Enorme Sprong voor E-Commerce Vandaag hebben we weer een belangrijke functie aan ROBIN toegevoegd: multi-store klantenservice! Dit betekent dat ROBIN gebruikers nu vanuit één dashboard voor meerdere online magento webshop winkels de klantenservice kunnen regelen.

De multi-store functionaliteit is onderdeel van ons Team Pro pakket. Team Pro bevat 5 gebruikers, multi-retailer, bestelinformatie, retentie informatie, mond tot mond reclame integratie, stay chat en nog veel meer.

38% hogere AOV door gebruik van proactieve live chat Dienend Leiderschap magento voor betere Klantenservice Ze zeggen weleens: je kunt leiden of je kunt volgen.

Wij onderzochten tientallen instruments die de gebruiksvriendelijkheid van je website verbeteren, en selecteerden de 10 beste. Het afgelopen jaar was een hectisch, maar fascinerend jaar op het gebied van online advertising. Lees wat ons in 2017 bezig hield!

Maak een keuzeMaatwerk applicatieontwikkelingMagento WebshopsWebbeheerWebdesignCMS SuSiOverig Inzicht, inspiratie en het laatste nieuws direct in je inbox. Gas te geven in het tijdperk van Conversational Commerce.

Het TeamPro pakket is scherp geprijsd op € 149 per maand. We bieden ook een gratis proefperiode van 14 dagen, zodat je alle ROBIN functionaliteit kunt uitproberen. En we voeren het zelf ook uit.

Webshop updaten naar de nieuwste versie Magento 2.2 Overstappen naar een nieuwe versie van Magento? Daar zitten nog finest wat uitdagingen in. Leer de nieuwe features kennen.

Terwijl in 2016 de ene na de andere modewinkelketen omviel, draaide herenmode retailer OGER – met € 35 miljoen omzet – zijn beste jaar ooit. Persoonlijke aandacht staat bij OGER centraal. Maar hoe vertaal je dat naar on-line? Precies die vraag stond gisteren op eRetail 2017 centraal tijdens de presentatie die ik gaf samen met Wesley Valstar, E-Commerce supervisor van OGER. Onder aan dit artikel kun je de hele presentatie bekijken.

Maar voordat we je zo ons verhaal vertellen, laten we ons eerst richten op jou en je nieuwe e-commerce webwinkel. Waarschijnlijk heb je net aardig wat geld geïnvesteerd in ontwerp en ontwikkeling.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *